Pris

Welcome to the bright side - Prisjakts nya profil

När man växer så det knakar kan kostymen bli för liten. Vi fick uppdraget att hitta en ny åt Prisjakt. Resultat blev en ny logotyp och en helt ny grund för varumärket. Det platsbundna dollartecknet skrotades till fördel för den internationella symbolen för valuta. En symbolisk handling för en växande internationell aktör.

Martin Skoog
Martin Skoog, Strategy Director.
Kund: Prisjakt
Kategorier: Varumärke, Koncept, Logotyp, Design.

Mindre än en minuts läsning.
Prisjakt Varumärke - Logotyp
Prisjakt - Varumärke utdrag från Brand book
Prisjakt - Varumärke värderingar
Vill du se mer av det jobbar med?

Här har vi samlat alla case som handlar om varumärkesutveckling

Filosofi
Design är som god medicin

Ett sätt att tänka för att skapa framgångsrik kommunikation som attraherar kunder besökare, medarbetare och adderar värde.

Hello yes this is dog

Är detta inte hunden du sökte?
Kolla vår kontaktsida.

Artboard 1

Var god vänd tillbaks din mobil i porträttläge.

Enda gången du ska ha din mobil i landskapsläge är när du tar bilder.